CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 21, 2009

Pagi tek aku nanga cerita 'The Murder of Princess Diana'. Terkenang kisah pembunuhan yang paling popular di Malaysia - Altantuya. Sama jak ending nya. Semua bukti dimusnah n kes di tutup terus. Dahya apa pihak2 tertentu mcm dak polis, FBI, reporter n paparrzzi kenak warning oleh kerajaan England. Sampei bbrapa org reporter n penyiasat di belasah terus krn nyiasat hal ya. Ya lah tek, mcm alkisah ya jak rupanya. Ya kata nenek aku 'Money is the root of evil'. Ada duit semua bleh jadi. Kak munoh org, byr jak org lain suruh ngaku slh. Ya lah untung nya kita nok sik beduit tok. Sik byk dosa. Ngak nya dosa mgumpat jak byk lah. Lom abis aku nanga cerita ya lalu member tepon indah. Ngaco daun nar juak...
Di Malaysia tok nang 'Malaysia Boleh'. Apa2 jak kita leh nemu. Mun crita hal pemimpin...kus semangat, mcm2 pemimpin ada. Nok kaki liwat ada, kaki seks ada, kaki rasuah iboh crita gik...melobor2. Patut lh org berebut2 nok jadi wakil rkyat. Berkuasa...beduit... Sapa berani nok nganok. Mun laser gilak mulut, masuk jel. Kenak ISA!! Rakyat jadi keliru sapa pemimpin yang bagus, sapa jaik. Tang sama jak daknya. Nok makei lmbang agama pun lom tauk gik. Yalah tek, menar kata nenek aku, 'Money is the root of evil'. Makin banyak money makin evil lah orang ya. Nang pandei nenek aku ya. Patut nya berdiri juak jadi calon. Dapat aku tumpang sekaki....jadi evil!!!!!!!

0 comments: