CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, May 30, 2009

selamat Hari Gawai..









Selamat menyambut Hari Gawai kepada semua rakan2 bloggers yg meraikannya dan kepada seluruh rakyat bumi kenyalang yg meraikan perayaan ini. Semoga ikatan keakraban dan muhibbah semakin erat terjalin sesama kita khasnya rakyat bumi kenyalang.

Kunjungilah rumah2 rakan kita yg merayakan hari gawai ini sebagai tanda persahabatan. Saya juga akan turut bercuti 3 hari utk bersama keluarga mertua di Ensika, Sebangan utk tujuan yg sama. Selamat Hari Gawai..Gayu Guru Gerai Nyamai..

12 comments:

amu mejie said...

naahh..kamek x tau nk komen ape ni ..mcm tegeliat je lidah baca ayat last tu..he~ selamat bercuti yerk...hati2 memandu..

Kelebar Malam said...

amu mejie,
heeee...makseh..

[h]einsen said...

selamat bercuti bersama korga tersayang hehe..

Ivy Metaga said...

selamat hari gawai dan happy holiday utk mr & mrs kelebar!!!!!....

sony said...

slamat bercuti mr & mrs kelebar..bait2 driving musim perayaan tok...biar lambat asal slamat...kirim salam ngn org2 kampung yek..hehehehehe

suhaila-ab said...

terima kasih ler jalan2 umh aku...tahun depan aku nak gi jln2 kuching..tak sabo rasa nya...i polo u.....

naurah makwa said...

selamat hari gawai kak..naura tak pernah lupa hari gawai ni..coz, bulan menyambutnya sama dgn beday naura..~lalala

Dee said...

selamat ari gawai..

irbika said...

2 urang kawan ofis mek nyambut raya ya! selamat hari gawai to Pn. Bangan Anak Osai( urang balingian) and Felix The Cat!(sik tauk urang siney)

hilbertmontell said...

Salam tuan rumah,

Ya..sama-samalah kita merayakannya supaya konsep Satu Malaysia akan berjaya. Perpaduan melalui kepelbagaian.

NiQue said...

salam...ada award tuk kamu...

Kelebar Malam said...

[h]einsen,
makseh...

ivy,
hepi gawai to u too..

sony,
tq 4 ur concern...org kpg kum slm balit ngan ktk...

suhaila-ab,
no problemo...kalo berada di kuching, koling-koling jer...nanti we jln-jln..

naurah makwa,
ye kerr...selamat hari jadi...semoga murah rezeki dan panjang umor..

Dee,
makseh byk-byk..

irbika,
felix the cat ya jiran sebelah rumah kmk...heeee...guro jak bah...

hilbert montel,
konsep 1 malaysia sdh lama d praktik oleh rakyat Sarawak...tak koir apa bangsa atau agama..kita tetap meraikan apa-apa perayaan dgn rasa muhibah..

niQue,
makseh...nanti saya g rmh k...