CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, May 9, 2009

Selamat Hari Ibu...















Sempena hari baik, bulan baik ini, kelebar nak mengucapkan selamat hari ibu kepada semua ibu dan bakal ibu terutamanya kepada ibu kelebar sendiri iaitu Puan Hamdiah Binti Taha...semoga sentiasa diberi kesihatan, kekuatan, kecekalan, keimanan, keberkatan, umur panjang dan murah rezeki. Kelebar juga mendoakan agar kalian semua dilindungi Allah di dunia dan di akhirat. tanpa kalian semua, pasti anak-anakmu akan merasa kekurangan di dalam kehidupan mereka. Kepada bonda kelebar, kaulah ratu di hatiku..selamanya...
Kepada kekasih jiwa hatiku....isteriku....selamat hari ibu (coming soon)...

Khas kepada semua rakan-rakan bloggers yg termasuk dlm kategori ibu...semoga hari anda diwarnai dengan keindahan dan kebahgiaan...selamat hari ibu...mudah-mudahan kalian semua dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur dan sentiasa dilindungi Allah di dunia dan di akhirat...

15 comments:

Ivy Metaga said...

selamat hari ibu utk mak kelebar dgn isteri tercinta...
dan juga utk semua ibu2 di dunia..


psssttt..kelebar, pic no.2 ya, muka kelebar ngan isteri tercinta ka?? hihi..kepo sekali juak kmk tok hahaha...
coming soon ka...wahh..best nyaaaa...

setiasahabat said...

selamat hari ibu...

amu mejie said...

selamat hari ibu jugak untuk mak kelebar dan jugak wat isteri kelebar yang bertitle ibu...mudahan dorang sentiasa dalam rahmat Allah..dan mudahan dipermudahkan segala urusan..ya Rabb~~

SRISUFI said...

selamat hari ibu buat bonda kitak n wife kitak yang jelita ya k...semoga bonda kitak dipanjangkan umur diberi kebahagiaan...n utk kitak duak semoga lekas dapat baby comel

Kelebar Malam said...

ivy,
emmm....emmmm...its an open secret now..heeee....thanks for everything... pada mulanya, sikmok nok nunjuk muka tp bila nanggar kebanyakkan blog member kita ngeso muka dirik pun, so carik juak gamba yg blur dikit pakei intro dirik pun..heee... mun nemu mek duak di cney2, tegur2 juak...

setiasahabat,
semoga ibu kita sentiasa dirahmati Allah..

amu mejie,
terima kasih krn sudi singgah...

srisufi,
1. makseh utk ucapan ya

2. tgh berusaha lah tok..bak kata pepatah, usaha tangga kejayaan..heheheheeeee...

3. kmk suka entri ktk nok baru tok..ceria and bertenaga...

ღ ღ ღ Vanderléia Silva ღ ღ ღ said...

OlÁ, muito lindas as fotos, só não entendo teu idioma,bjos!!!

ღ ღ ღ Vanderléia Silva ღ ღ ღ said...

Meu blog tem tradutor

Mell_f said...

Happy mother's day :)

Kelebar Malam said...

vanderleia silva,
mucho gracias sanyour sanyoure..thank you for your complement..have a nice day..

mell_f,
hope your days blossom for every second that sparks in you..thank you for coming..

suhaimina said...

selamat hari ibu untuk mum kelebar n isteri kelebar jugak k.. hepi mothers day!!

Kelebar Malam said...

suhaimina,
semoga hari-hari anda diceriakan dgn penuh keberkatan dan keindahan..selamat hari ibu utk semua...

[h]einsen said...

selamat hari ibu utk isteri anda yg tercinta n ibunda anda juak hehe..

Kelebar Malam said...

[h]einsen,
Makseh kerana sudi singgah...salam persahabatan..

irbika said...

Selamat hari Ibu pada Pn. Hamdiah dan Puan klebar malam (alamak, tak tau namer laa)...

P/s
Bila agaknya tarikh keramat bagi papa dan mama ni yer? selamat mendapat title baru kelak!

Kelebar Malam said...

irbika,
ish..ish..nak nama/...biarlah rahsia...heeee....

makseh...sik lamak gik...mun ada rezeki dlm bulan 1 or 2 2010....