CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, March 30, 2009

Satu lawan satu...perang!!!!!!!!



Semboyan telah berbunyi...menuju medan bakti...

Aku malas nok nulis byk..hanya nok madah, KEPADA SEMUA PENGUNDI KAWASAN N.29 BATANG AI, PILIH DGN BIJAK. MASA DEPAN PEMBANGUNAN DI TANGAN ANDA..JGN TERTIPU DGN GULAN2 YG DITABUR SEJAK TAHUN LEPAS OLEH PIHAK PEMBANGKANG KERANA IANYA BAKAL BERTUKAR JADI RACUN YG SIK ADA UBAT PENAWARNYA..

JANGAN PERCAYA DGN TAKTIK...N29 Batang Ai: Program ‘Anak Angkat’ strategi Pakatan Rakyat untuk sampai ke akar umbi

Kepada semua pejuang-pejuang dari parti-parti komponen BN..selamat berjuang..dan selamat maju jaya..

6 comments:

SRISUFI said...

Selamatkanlah Sarawak ku.

Segala keputusan samada bagus @ sik adlh atas perancangan NYA. Mesti ada hikmah.

Semoga Sarawak kekal MAKMUR.

Si Penconteng said...

Aaamiiin...

Kelebar Malam said...

srisufi & si penconteng,
Sama-sama lah kita berdoa agar ALLAH sentiasa menjaga kemakmuran dan kesejahteraan rakyat dan pepimpinan negeri Sarawak.

Felicia F. Ramzi said...

fuh...payah..jgn main politik! aritok tek jak kmk dah dgr mcm2 kat ofis..malas nak nulis ctok..ada kelak kenak dakwa..

Kelebar Malam said...

felicia,
pose maut kerr? heee... well, nang bahaya kakar pasal politik mun sik tauk fakta yg benar dan dipercayai. kmk tok sik juak fanatik ttg politik tp kmk sik suka rakyat kita ctok di ajar cara berpolitik samseng dan ganas cos politik urang sarawak sgt tertib walaupun kita berhadapan dgn musuh p[olitik. sik kedak cdak di sinun..berdemonstrasi, bertunok, bertikam botol, bertumbok..tp kita dctok..semuanya berjalan dgn aman. mun ada masalah pun, ianya adalah isolated case jak.
Kepada semua rakan2 bloggers, b erhati-hati mun nok nganok urg lebih-lebih lagi berkaitan dgn politik krn surat saman sentiasa menunggu kesilapan kita.
Thankz Felicia, I'll keep in mind your advice. If i terlebih kakar ttg isu2 [olitik, please remind me and I'll make re-adjustment..heeee...the same goes to everybody too...correct me if wrong..thankzzzzz...

Md Don said...

Mun nak ber politik iboh takut kelakar,anok ajak.cdak politik sik kisah kenak anok,cdak nya suka,janji duit,harta alam d bumi kita d sapu cdak nya,projek2 kerajaan masuk cdak nya,asal apa2 jak masuk,cdak politik tok pengempang,kawan2 d sayot cdak nya,cdak nya x kisah,mcm iklan juak bah,Iman tak kisah...