CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, August 28, 2009

Sakit hati...



Entri kali ini pendek jer. Semalam waktu gi bazaar ramadan aku agak kecewa dgn sikap beberapa penjaja di sana. Tanpa segan silu mereka merokok, minum air dan makan di khalayak ramai. Kalo mereka bangsa len or beragama len takpa tp ni bangsa melayu... Ada juga yg mengganggu gadis cantik yg lalu di depan mereka. Perbuata sebegini cukup menyakitkan hati. Namun tak semua penjaja d bazaar tersebut berkelakuan burok camtu tp kerana nila setitik rosak susu sebelanga..

7 comments:

am-rie said...

Bazar kat ney..
nang teruk juakla, sik hormat langsung bulan ramadhan o..tapok2la mun sik mok posa nak..malu jak!!
boh beli rah gerai ya..boikot jak..

Ms Tikot said...

Aih eh... nang memalukan bangsa melayu & org islam jak.

Kelebar Malam said...

am-rie,
nya lah ya, mun nok makan pun..betapoklah...jgn ngeso dgn urg lain. Ney ndak urg agama lain memandang rendah ngan kita.

Ms Tikot,
Perkara tok nang dah lamak berlaku. Bukan tahun tok jak tp sebelum tok pun ada juak berlaku.

Titil said...

Mena ta am-rie. Sik hormat bulan Ramadan ngan urang-urang lain nok berposa. Dedat jak cucor rodei ngan keripap lam mulut sidak pei perut penoh, bok daknya tauk.

Kelebar Malam said...

titil,
nang geram nar lah ktk tok...arap2 dak pihak berkuasa ngambik tindakan terhadap urg kedak tok..

dukunlintah plk said...

urg nektok nang sik berapa tauk malu.. bait nya laki, rempuan, betudong kah sik.. setuju ngan titil padat kan brg mkn sampei keluar dr lubang idong hehehe..

Kelebar Malam said...

dukunlintah,
huhu...ya bok nya...nang patut d polah kedak ya...betul2...